Tu jesteś: Baza wiedzy o CSR » Dobre praktyki
II. Działania skierowane do społeczeństwa

a) Nieduża polska agencja PR - “Toolbox Creative Communications (TCC)” – świadczy darmowe usługi PR dla organizacji pozarządowej działającej na rzecz dialogu polsko-żydowskiego: odpowiada za kontakty z mediami, organizację konferencji prasowych i budowę stron internetowych. Dzięki swojej działalności firma pozyskała nowych klientów, a informacje o jej działaniach ukazały się na branżowych stronach internetowych.

b) Średniej wielkości przedsiębiorstwo z Rumunii, działające w przemyśle metalowym – Galfinband S.A. jest sponsorem różnego rodzaju akcji charytatywnych (np. granty dla najzdolniejszych uczniów) oraz wyposaża szkolne pracownie komputerowe.

c) Niewielka firma niemiecka Gundlach GmbH & Co Wohnungsunternehmen, działająca w sektorze budownictwa i nieruchomości, chętnie angażuje się w zagadnienia odpowiedzialnego biznesu. Ich aktywność przejawiała się m.in. przez zapewnienie tanich mieszkań dla uchodźców z byłej Jugosławii, sfinansowanie projektu polegającego na zatrudnieniu pracownicy opieki społecznej pochodzącej z Rosji czy zainicjowanie „wspólnej akcji przeciw przemocy” (Gemeinsam gegen Gewalt).

strony internetowe Wałbrzych HM sp. z o.o. www.hm.pl | hosting www.hb.pl
Strona internetowa utworzona w ramach projektu pt.: "Współpraca międzysektorowa - projekt na rzecz odpowiedzialnego biznesu"
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego